1. Postanowienia wstępne
Niniejszy Regulamin określa w szczególności zasady i warunki korzystania z Platformy, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów Platformy. Właścicielem Platformy pod adresem: 4ngoplus.pl („Strona”) oraz podmiotem posiadającym prawa do używania domeny 4ngoplus.pl jest MZ IODO Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (00 – 052), ul. Mazowiecka 11/49, KRS: 0000744731, NIP: 5252759425, e-mail: kontakt@4ngoplus.pl, zwana także „Sprzedawcą“ lub “Usługodawcą“.
3. Sprzedawca prowadzi sprzedaż na terytorium Polski.
4. Klienci mogą porozumiewać się ze Sprzedawcą drogą pisemną lub mailowo (dane kontaktowe jak w pkt. 1.2 Regulaminu), przy czym zamówienia Klienci składają zgodnie z procedurą przewidzianą w punkcie 5 niniejszego Regulaminu. Sprzedawca odpowiada na wysłane zapytania w godzinach funkcjonowania Platformy tj. od poniedziałku do piątku od 8 – tej do 16 – stej.
5. Treści cyfrowe sprzedawane na Platformie ze względu na swoją specyfikę nie wymagają aktualizacji dla zachowania ich zgodności z Umową.
6. Warunkiem zawarcia Umowy jest akceptacja przez Klienta niniejszego Regulaminu.
7. Zarejestrowanie się na Platformie nie zobowiązuje do składania Zamówień.
2. Definicje
Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
Dzień roboczy – dzień tygodnia od godz. 8 – tej do 16 – tej od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, która zamierza zawrzeć lub zawarła Umowę o świadczenie Usługi elektronicznej lub Umowę Sprzedaży
Kodeks cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
Konsument – osoba fizyczna podlegająca ochronie prawnej przewidzianej dla konsumentów, a także przedsiębiorca dokonujący zakupów niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą
Konto – osobisty panel administracyjno-informacyjny Klienta na Platformie, tworzony automatycznie w wyniku prawidłowej rejestracji, gdzie gromadzone oraz przechowywane są dane w szczególności na temat złożonych przez niego Zamówień oraz podanych przy rejestracji danych
Koszyk – lista Produktów sporządzona z oferowanych na Platformie Produktów na podstawie wyborów Klienta
Newsletter – treść cyfrowa dostarczana w sposób ciągły i polega na nieodpłatnym przesyłaniu treści handlowych, promocyjnych i edukacyjnych przez Sprzedawcę, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie
Platforma – serwis internetowy dostępny pod adresem 4ngoplus.pl, za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia
Produkt – treści cyfrowe, w szczególności kursy online, ebooki i inne treści cyfrowe nieutrwalone na trwałym nośniku, znajdujące się w ofercie Platformy
Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną regulujący korzystanie z Platformy
Rejestracja – założenie przez Klienta Konta na Platformie
Treść cyfrowa — dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej
Umowa — umowa sprzedaży Produktów zawarta pomiędzy Klientem będącym Konsumentem a Sprzedawcą w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość za pośrednictwem Platformy, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia Umowy włącznie, zaś
w przypadku Klienta niebędącego Konsumentem umowa sprzedaży zawarta zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego
Usługa cyfrowa — usługa pozwalająca Konsumentowi na wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej
Umowa o dostarczenie treści cyfrowej – rodzaj Umowy, której przedmiotem jest sprzedaż Klientowi Treści cyfrowej będącej Produktem za pośrednictwem Platformy, na podstawie której Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Klientowi Produktu, a Klient do zapłacenia Sprzedawcy ceny za Produkt
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta
Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej – ustawa z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające jednoznacznie rodzaj i liczbę Produktów, rodzaj dostawy i sposobu odbioru, rodzaj płatności, dane Klienta.
Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z Platformy i składania Zamówień na Produkty oraz ich odbioru.
2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
3. Platforma działająca pod adresem internetowym 4ngoplus.pl prowadzona jest przez MZ IODO Sp. z o.o.
4. Niniejszy Regulamin określa w ramach Platformy w szczególności:
a) zasady dokonywania rejestracji i korzystania przez Klienta z konta ;
b) warunki i zasady dokonywania elektronicznej rezerwacji dostępnych Produktów ;
c) warunki i zasady składania Zamówień drogą elektroniczną;
d) zasady zawierania Umów.
e) zasady odbioru zamówionych Produktów.
5. Korzystanie z Platformy jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez System, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) dowolna przeglądarka internetowa (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome lub inna)
b) włączona w przeglądarce obsługa apletów Javy
6. W celu korzystania z Platformy , Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem do Internetu.
7. Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Klient poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie się na odległość.
6. Sprzedawca zapewnia Klientowi korzystającemu z Systemu poprawność działania Platformy w ogólnodostępnych przeglądarkach internetowych z tym, że Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za poprawność działania funkcji Platformy, na które mogą mieć wpływ określone oprogramowania firm trzecich. W takich przypadkach, w celu uzyskania pełnej funkcjonalności Platformy, Klient powinien rozważyć wyłączenie takich oprogramowań.
7. Platforma przeznaczona jest wyłącznie dla osób, które ukończyły 18 lat. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieuprawnione korzystanie z Platformy osób, które nie ukończyły 18 roku życia.
8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu 4ngoplus.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
9. Informacje handlowe zamieszczone na stronie internetowej Platformy nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie stanowią zaproszenie do składania Zamówień.
10. Proponowane warunki Zamówienia mogą ulec zmianie w każdym czasie.
Usługi elektroniczne - Usługodawca świadczy drogą elektroniczną bezpłatne i dobrowolne usługi polegające na przeglądaniu informacji zamieszczonych na Platformie, udostępnianiu formularza umożliwiającego złożenie Zamówienia na Produkty a także korzystania z formularza kontaktowego, założenia Konta i usługi newslettera.
2. Usługa formularza Zamówienia polega na umożliwieniu Klientom składania zamówień na Produkty za pośrednictwem strony internetowej Platformy, zgodnie z procedurą przewidzianą w pkt. 6. Regulaminu. Usługa świadczona jest nieodpłatnie, ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
3. Usługa Newslettera udostępnia możliwość zapisania się na Newsletter poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na Stronie. Jest ona świadczona nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość (w każdej chwili i bez podania przyczyny), rezygnacji z otrzymywania Newslettera poprzez kliknięcie linku anulującego subskrypcję w treści otrzymywanych maili.
4. Usługa formularza kontaktowego polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na Stronie wiadomości do Sprzedawcy. Rezygnacja z powyższej usługi możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedającego.
5. Usługa Konta Klienta polegająca na założeniu i utrzymywaniu Konta na Platformie, świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Na koncie przechowywane są dane Klienta oraz historia złożonych przez niego Zamówień na Platformie. Klient loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła. Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów usunąć swoje konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy drogą pisemną lub za pośrednictwem e-mail.
6. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, by świadczone usługi w ramach Platformy były na najwyższym poziomie, jednakże Sprzedawca nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Platformy w szczególności przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, modernizacji czy rozbudowy Platformy.
7. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w dostawie usług elektronicznych, w tym za przerwy w funkcjonowaniu Platformy spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Platformy z infrastrukturą techniczną Klienta.
8. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną można zgłaszać pisemne, lub drogą mailową (dane kontaktowe wskazane w punkcie 1.2 Regulaminu). W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej ze świadczonymi przez Usługodawcę usługami. Reklamacje będą rozpatrywane przez Usługodawcę w terminie 14 dni.
Zasady korzystania z Platformy
- Rejestracja na Platformie następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na Platformie. Sprzedawca zastrzega sobie, iż nie ponosi odpowiedzialności za podanie fałszywych danych dotyczących wieku Klienta.
2. Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, w tym danych weryfikujących wiek Klienta. Podanie niepełnych danych w formularzu rejestracyjnym uniemożliwi zarejestrowanie się na Platformie i przyjęcie Zamówienia.
3. Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania z Platformy, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Platformy do składania zamówień, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
a) podał w trakcie rejestracji na Platformie dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich;
b) dopuścił się za pośrednictwem Platformy naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych użytkowników Platformy;
c) dopuścił się innych zachowań, które zostaną uznane przez Sprzedawcę za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię Sprzedawcy.
5. Klient, który został pozbawiony prawa do korzystania z Platformy nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.
6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych, w związku ze świadczonymi usługami, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
7. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;
b) korzystania z Platformy w sposób niezakłócający jej funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania i urządzeń;
c) niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Platformy do niezamówionej informacji handlowej (spam);
d) korzystania z Platformy w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy;
e) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Platformy do składania Zamówień jedynie w zakresie własnego użytku osobistego i do nieudostępniania innym osobom i podmiotom;
f) korzystania z Platformy do składania Zamówień w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
8. Przed złożeniem zamówienia została wyrażona zgoda na dostarczenie produktu (treści cyfrowej na niematerialnym nośniku) przed upływem terminu na odstąpienie od umowy. W związku z tym po otrzymaniu produktu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy.
Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Platformy należy wejść na stronę internetową 4ngoplus.pl, dokonać wyboru odpowiedniego Produktu i jego liczby, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie. Umowa zostaje zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
2. Wybór zamawianych Produktów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do Koszyka.
3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz zmiany wyboru Produktu. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
4. Po podaniu przez Klienta korzystającego z Platformy wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
a) przedmiotu Zamówienia,
b) jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych Produktów, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
c) wybranej metody płatności,
d) przesłania Produktu na podany przez Klienta adres mailowy
5. Akceptacja Zamówienia przez Klienta jest równoznaczna ze złożeniem oświadczenia, że bierze na siebie odpowiedzialność za odbiór przesyłki przez osobę pełnoletnią.
6. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, Polityki Prywatności oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamawiam”.
7. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedawcą Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu i złożonym przez niego oświadczeniem, której przedmiotem jest sprzedaż i przygotowanie do wysłania Produktów wymienionych w Koszyku.
8. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia Zamówienia
9. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o którym mowa powyżej w ust. 8.
10. Realizacja Zamówienia następuje pod warunkiem zaksięgowania na rachunku Sprzedawcy całkowitej kwoty Zamówienia, wraz ze wszystkimi kosztami dodatkowymi.
11. Po zrealizowaniu Zamówienia oraz zapłacie całkowitej kwoty Zamówienia, Klient będzie zobowiązany do odbioru Produktów lub przez osoby/podmioty upoważnione. W przypadku braku pobrania Produktów z Platformy w terminie 7 Dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia, Sprzedawca będzie uprawniony do odstąpienia od Zamówienia oraz zwrotu ewentualnych otrzymanych od Klienta płatności, o czym Klient zostanie poinformowany drogą mailową.
11. Do momentu wysłania przez Sprzedawcę zamówionych Produktów Klient ma prawo do odstąpienia od złożonego Zamówienia poprzez wysłanie maila informacyjnego pod adres kontakt@4ngoplus.pl podając numer Zamówienia.
7. Cena
- Cena Produktu uwidoczniona na Platformie podana jest w złotych polskich i uwzględnia podatek od towarów i usług (cena brutto).
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach Produktów. Uprawnienie to nie ma wpływu na wartość Zamówienia złożonego przed datą zmiany ceny.
3. Klient chcący otrzymać fakturę VAT, powinien podczas realizacji Zamówienia wybrać odpowiednią opcję, podać dane podmiotu, na rzecz którego ma zostać wystawiona faktura oraz wskazać adres mailowy, na który faktura zostanie wysłana.
4. Klient może wyrazić zgodę na dostarczenie na wskazany adres mailowy faktury VAT w formie elektronicznej bądź zażądać wystawienia i przesłania faktury w wersji papierowej.
5. W przypadku zwrotu Produktu Sprzedawca wystawi fakturę korygującą.
6. Klient może zażądać wystawienia faktury VAT nawet po wystawieniu paragonu. W takim wypadku, faktura może zostać wystawiona jedynie na podstawie odesłanego pierwotnego dokumentu sprzedaży – paragonu oraz po podaniu danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT. Faktura VAT może być wystawiona najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia zawarcia Umowy sprzedaży.
8. Płatność i Realizacja Zamówień
- Zamówienia złożone na Platformie mogą być opłacone z góry, przed odbiorem Produktu, kartą płatniczą Visa, Mastercard, Maestro.
2. Realizacja zamówienia odbywa w się w czasie wskazanym na stronie Platformy (każdorazowo wskazany jest w opisie Produktu) i liczona jest od momentu zaksięgowania płatności za Zamówienie do momentu nadania wysyłki do Klienta. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą nadania zamówionego Produktu do wysyłki albo przygotowania do odbioru osobistego przez Klienta.
3. Sprzedawca uprawniony jest do anulowania Zamówienia w razie niedokonania przez Klienta pełnej płatności w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przez Klienta potwierdzenia złożenia zamówienia (dot. płatności tradycyjnym przelewem bankowym). Anulowanie Zamówienia oznacza, że Sprzedawca jest zwolniony z obowiązku jego realizacji.
4. Czas realizacji Zamówienia może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy. W przypadku, gdy realizacja Zamówienia nie jest możliwa w czasie wskazanym podczas składania Zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi o tym Klienta oraz wskaże nowy, przybliżony termin realizacji Zamówienia. Jeżeli nowy termin nie zostanie zaakceptowany przez Klienta – może on odstąpić od umowy bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów.
5. Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem: PayU S.A., ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP: 779-23-08-495.
6. Wyżej wymieniony pośrednik przechowuje w swojej bazie dane kart płatniczych podanych podczas zakupu. - FORMY PŁATNOŚCI I AUTOMATYCZNE ODNAWIANIE SUBSKRYPCJI
- Po złożeniu przez Kupującego zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w niniejszym Regulaminie na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie dokonania zamówienia.
- Na życzenie Kupującego wyrażone w procesie zakupowym Sprzedawca wystawia faktury VAT.
- Po kliknięciu przycisku finalizującego „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) Kupujący zostanie w sposób automatyczny przekierowany do okienka płatności obsługiwanej przez zewnętrznego dostawcę celem dokonania płatności za zamówienie.
- Wskazane w Platformie ceny są cenami brutto, co oznacza, że uwzględniają podatki.
- Do każdego zamówienia wystawiany jest dokument potwierdzający dokonanie płatności, który dołączany jest do wiadomości e-mail.
- Płatność następuje z góry, w okresach miesięcznych, półrocznych lub rocznych, w następujących kwotach:
PRO – płatność miesięczna
499.00zł/ miesiąc
PRO – płatność pół roku
2,699.00zł / co 6 miesięcy
PRO – płatność rok
4,799.00zł / rok
BASIC – płatność miesięczna
129.00zł / miesiąc
BASIC – płatność pół roku
749.00zł co 6 miesięcy
BASIC – płatność rok
1,379.00zł/ rok
MIKRO – płatność miesięczna
149.00zł / miesiąc
MIKRO – płatność pół roku
659.00zł / co 6 miesięcy
MIKRO – płatność rok
1,199.00zł / rok
- Dla komfortu Kupującego Subskrypcja jest regularnie odnawiana/przedłużana.
- W każdej jednak chwili Użytkownik może skontaktować się pod wskazanym w tym Regulaminie adresem email i natychmiast zrezygnować z automatycznego odnawiania płatności lub samodzielnie z poziomu Platformy (ustawienia konta Użytkownika) zrezygnować z Subskrypcji z takim samym skutkiem.
- Jeśli Użytkownik zrezygnuje z Subskrypcji przed końcem cyklu płatności, jego odwołanie zostanie uwzględnione natychmiast i nie będzie pobierana opłata za kolejny okres rozliczeniowy.
10. Dostawa
- Dostawa zamówionych Produktów odbywa się na terenie Polski w wybrany przez Klienta sposób, wskazany w trakcie składania Zamówienia. Czas dostawy liczony jest od momentu nadania Zamówienia do wysyłki.
2. Zamówione Produkty dostarczane są za pośrednictwem Dostawców wskazanych na Stronie. Stawki oraz przybliżony czas dostarczenia Pro każdorazowo określony jest na Stronie.
3. Klient zobowiązany jest do podania prawidłowego i dokładnego adresu e-mail, na który ma zostać wysłany Produkt. W przypadku podania przez Klienta błędnego lub niedokładnego adresu, Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu zamówionego Produktu.
11. Niezgodność Treści cyfrowej z Umową (Reklamacje)
- Sprzedawca dostarcza Treści cyfrowe zgodne z Umową. Jeśli Treść cyfrowa jest niezgodna z Umową, Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za doprowadzenie do jej zgodności z Umową na postawie przepisów rozdziału 5b ustawy o prawach konsumenta.
2. Sprzedawca w okresie dwóch lat od otrzymania Produktu przez Konsumenta ponosi odpowiedzialność z tytułu niezgodności Treści cyfrowej z Umową. W przypadku Treści cyfrowych dostarczanych w sposób ciągły, Sprzedawca odpowiada przez okres dostarczania Treści cyfrowych. Niezgodność Treści cyfrowej z Umową występuje jeśli:
opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji Treści cyfrowej są niezgodne z Umową,
Treść cyfrowa nie jest przydatna do szczególnego celu, o którym Konsument poinformował Sprzedawcę najpóźniej w momencie zawarcia Umowy i który to cel Sprzedawca zaakceptował,
Treść cyfrowa nie nadaje się do celu, do którego zazwyczaj używa się Treści cyfrowych tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
Treść cyfrowa nie występuje w określonej ilości, nie zapewnia trwałości i bezpieczeństwa, funkcjonalności, kompatybilności, dostępności, ciągłości i bezpieczeństwa, jakie są typowe dla tego rodzaju Treści cyfrowych i których Konsument może rozsądnie oczekiwać biorąc pod uwagę charakter Treści cyfrowej oraz publiczne zapewnienia złożone przez Sprzedawcę,
Treść cyfrowa nie została dostarczona z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia można rozsądnie oczekiwać,
Treść cyfrowa nie odpowiada wzorowi lub próbce udostępnionej Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przed zawarciem Umowy.
3. Zgodnie z obowiązującymi przepisami domniemywa się, że brak zgodności z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od dostarczenia Treści cyfrowej, istniał w chwili jej dostarczenia. W przypadku dostarczania Treści cyfrowej w sposób ciągły jeśli niezgodność ujawniła się w czasie, w którym zgodnie z Umową miała być dostarczana, domniemywa się, że brak zgodności z Umową wystąpił w tym czasie.
4. Konsument ma obowiązek współpracy ze Sprzedawcą w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności treści cyfrowej z Umową wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta. W przypadku braku współpracy domniemania, o których mowa w ust. 3 powyżej nie mają zastosowania.
5. W przypadku niezgodności Treści cyfrowej z Umową, Konsumentowi przysługuje wobec Sprzedawcy roszczenie o doprowadzenie Treści cyfrowej do zgodności z Umową. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta na prawach konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
6. Sprzedawca doprowadza Treść cyfrową do zgodności z Umową w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając jej charakter oraz cel, w jakim jest wykorzystywana. Koszty doprowadzenia Treści cyfrowej do zgodności z Umową ponosi Sprzedawca.
7. Konsument może żądać obniżenia ceny lub odstąpić od Umowy jeżeli:
Sprzedawca odmówił doprowadzenia Treści cyfrowej do zgodności z Umową zgodnie z ust. 5 zdanie 2 powyżej,
Sprzedawca nie doprowadził Treści cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub doprowadzenie do zgodności z Umową wiązałoby się z nadmiernymi niedogodnościami dla Konsumenta,
brak zgodności Treści cyfrowej z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić do zgodności z Umową,
brak zgodności Treści cyfrowej z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy, bez uprzedniego skorzystania z roszczenia doprowadzenia Treści cyfrowej do zgodności z Umową,
z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
8. Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli brak zgodności treści cyfrowej z Umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Treści cyfrowej z Umową jest istotny.
9. W przypadku odstąpienia od Umowy z uwagi na niezgodność z Umową Sprzedawca:
nie jest uprawniony do żądania zapłaty za czas, w którym Treść cyfrowa była niezgodna z Umową, nawet jeżeli przed odstąpieniem od Umowy Konsument z niej faktycznie korzystał,
jest zobowiązany do zwrotu ceny jedynie w części odpowiadającej Treści cyfrowej niezgodnej z Umową oraz Treści cyfrowej, której obowiązek dostarczenia odpadł wskutek odstąpienia od Umowy,
dokona zwrotu należności wskutek skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy lub obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy lub obniżeniu ceny,
dokona zwrotu należności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że ten wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
10. Reklamację dotyczącą niezgodności Treści cyfrowej z Umową można złożyć w dowolnej formie, na dane kontaktowe Sprzedawcy, wraz z opisem wady i dowodem zakupu. Sprzedawca udostępnia na stronach Platformy przykładowy wzór reklamacyjny, z którego Klient może skorzystać.
11. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności następujące dane: imię i nazwisko Konsumenta, adres, dane Zamówienia, datę transakcji, przedmiot i przyczynę reklamacji, numer konta bankowego i dane kontaktowe.
12. Konsument otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania przez Sprzedawcę informacji o reklamacji. Konsument zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji na adres e-mail wskazany przez niego w trakcie składania zamówienia.
13. Konsument przyjmuje do wiadomości, że po dostarczeniu Produktu przez Sprzedawcę traci prawo do odstąpienia od Umowy.
12. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedawca informuje, iż Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów opracowaną przez Komisję Europejską dostępną na stronie internetowej: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.
2. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
3. Platforma ODR to platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym, która stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
4. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie swoich uprawnień oraz w sprawie sporu między nim, a Sprzedawcą, między innymi zwracając się do powiatowego (miejskiego) Rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) a także zwracając się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu. Informacje dla Konsumentów, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, w tym informacje o podmiotach uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów (w szczególności Rzecznicy Konsumentów lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej) dostępne są również na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (uokik.gov.pl).
13. Bezpieczeństwo Danych Osobowych
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Polityce Prywatności opublikowanej na stronie Platformy.
2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Sprzedawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
4. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez Sprzedawcę zostały opisane w Polityce Prywatności, która znajduje się na stronie www.4ngoplus.pl
14. Lead magnets
- Sprzedawca umożliwia zawieranie umów o dostarczenie Lead Magnet („Umowa LM”) na zasadach uregulowanych w niniejszym paragrafie.
2. Na potrzeby niniejszego paragrafu przez Lead Magnet Sprzedawca rozumie zarówno nieodpłatne Treści cyfrowe, a także Treść cyfrową w postaci Newslettera.
3. Zawarcie Umowy LM polega na dostarczeniu nieodpłatnej Treści Cyfrowej zgodnie z jej opisem a następnie na dostarczeniu Newslettera, przez czas nieokreślony, aż do momentu wypowiedzenia Umowy LM.
4. Sprzedawca dostarcza Lead Magnet niezwłocznie po zawarciu Umowy LM, czyli po podaniu danych osobowych, akceptacji checkboxa i kliknięciu przycisku wyślij a następnie otrzymaniu przez Klienta maila potwierdzającego zapis na Lead Magnet lub zapis na Newsletter. Jeśli email z Lead Magnet lub email potwierdzający zapis na Newsletter nie przyjdzie niezwłocznie po zapisie, Klient proszony jest o sprawdzenie zawartości SPAMu a w razie problemów technicznych proszony jest kontakt ze Sprzedawcą na adres 4ngoplus@gmail.com5. Lead Magnets w postaci e-booków zostanie dostarczony w formie pdf, który otwiera się na komputerach, tabletach i smartfonach. Newsletter będzie dostarczany drogą elektroniczną w formie maila na adres email podany podczas zapisu. Jeśli określony Lead Magnet potrzebuje specjalnego oprogramowania do sprawnego działania, informacja o tym pojawi się każdorazowo przy opisie danego Lead Magnet.
6. Sprzedawca nie zapewnia aktualizacji dla Lead Magnets, z uwagi na to że nie są one niezbędne dla zachowania zgodności Lead Magnet z Umową LM.
7. Klient może wypowiedzieć Umowę LM w każdym czasie, poprzez kliknięcie w link anulujący subskrypcję w treści maila. Dane osobowe udostępnione celem zawarcia Umowy o dostarczenie Lead Magnet przetwarzane będą przez czas świadczenia usługi Newslettera a także na potrzeby archiwizacji w celu możliwości wykazania faktu zawarcia przez Klienta w przeszłości Umowy LM.
8. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczył Lead Magnet, Klient wzywa go do jego dostarczenia. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy Lead Magnet niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez strony terminie, Klient może odstąpić od Umowy LM. Klient może odstąpić od tej umowy także bez wzywania do dostarczenia Lead Magnet. Odstąpienie od Umowy od dostarczenie Lead Magnet następuje poprzez wysłanie Sprzedawcy stosownego oświadczenia.
9. Sprzedawca odpowiada za zgodność Lead Magnet z Umową LM wg następujących zasad:
dla Lead Magnet dostarczanych w sposób jednorazowy lub częściami – w momencie ich dostarczenia, tj. umożliwienia dostępu do Treści cyfrowej (pobranie, udostępnienie linku z dostępem do platformy/konta etc), przez okres dwóch lat od tego momentu,
w przypadku Lead Magnet dostarczanych w sposób ciągły – przez cały okres dostarczania Lead Magnet.
10. Jeżeli Lead magnet jest niezgodny z Umową LM, Klient może żądać doprowadzenia do jego zgodności z Umową LM.
11. Niezgodność Lead Magnet z Umową LM występuje jeśli:
opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność Lead Magnet są niezgodne z Umową LM,
Lead Magnet nie występuje w określonej ilości, nie zapewnia trwałości, ciągłości, bezpieczeństwa, funkcjonalności, kompatybilności, dostępności, jakie są typowe dla tego rodzaju Lead Magnet dostępnych na rynku i których Klient może rozsądnie oczekiwać biorąc pod uwagę charakter Lead Magnet oraz publiczne zapewnienia złożone przez Sprzedawcę,
Lead Magnet nie jest przydatny do szczególnego celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę najpóźniej w momencie zawarcia Umowy i który to Sprzedawca zaakceptował,
Lead Magnet nie nadaje się do celu, do którego zazwyczaj używa się Treści cyfrowych tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
Lead Magnet nie został dostarczony z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia można rozsądnie oczekiwać,
Lead Magnet nie odpowiada wzorowi lub próbce udostępnionej Klientowi przed zawarciem Umowy LM.
12. Zgodnie z obowiązującymi przepisami domniemywa się, że brak zgodności z Umową LM, który ujawnił się przed upływem roku od dostarczenia Lead Magnet, istniał w chwili jego dostarczenia. W przypadku dostarczania Lead Magnet w sposób ciągły jeśli niezgodność ujawniła się w czasie, w którym zgodnie z Umową LM miały być dostarczany domniemywa się, że brak zgodności z Umową LM wystąpił w tym czasie.
13. Klient ma obowiązek współpracy ze Sprzedawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności Lead Magnet z Umową LM wynika z cech środowiska cyfrowego Klienta. W przypadku braku współpracy domniemania, o których mowa w ust. 12 powyżej nie mają zastosowania.
14. W przypadku niezgodności Lead Magnet z Umową LM Klientowi przysługuje wobec Sprzedawcy roszczenie o doprowadzenie Lead Magnet do zgodności z Umową LM. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z Umową LM jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
15. Sprzedawca doprowadza Lead Magnet do zgodności z Umową LM w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Klienta o braku zgodności z Umową LM, i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając jej charakter oraz cel, w jakim jest wykorzystywana. Koszty doprowadzenia Lead Magnet do zgodności z Umową LM ponosi Sprzedawca.
16. Z uwagi na to, że Umowa o dostarczenie Lead Magnet jest nieodpłatna, Klient nie może żądać obniżenia ceny. Może natomiast odstąpić od Umowy jeżeli:
Sprzedawca odmówił doprowadzenia Lead Magnet do zgodności z Umową LM zgodnie z ust. 14 zdanie 2 powyżej,
Sprzedawca nie doprowadził Lead Magnet do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub doprowadzenie do zgodności z Umową LM wiązałoby się z nadmiernymi niedogodnościami dla Klienta,
brak zgodności Lead Magnet z Umową LM występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić do zgodności z Umową LM,
brak zgodności Lead Magnet z Umową LM jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe odstąpienie od umowy, bez uprzedniego skorzystania z roszczenia doprowadzenia Lead Magnet do zgodności z Umową LM,
z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Lead Magnet do zgodności z Umową LM w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
17. Reklamację dotyczącą niezgodności Lead magnet z Umową LM można złożyć w dowolnej formie, na dane kontaktowe Sprzedawcy.
18. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania przez Sprzedawcę informacji o reklamacji. Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji na podany przez niego adres e-mail.
19. Dla Lead Magnet w postaci Newslettera, Sprzedawca zastrzega, że w ważnych przypadkach takich jak zmiana strategii Newslettera, ulepszenie go, dostosowanie go do aktualnego kierunku rozwoju działalności Sprzedawcy, podjęcie działań prowadzących do wzrostu liczby użytkowników, może dokonać zmiany w Newsletterze. Sprzedawca w takim wypadku informuje Klienta w sposób jasny i zrozumiały o terminie i zakresie zmian, na adres email wskazany podczas zawarcia Umowy o dostarczenie Lead Magnet. Jeśli zmiana istotnie i negatywnie wpływa na dostęp Klienta do Newslettera, może on w każdym czasie wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym poprzez kliknięcie w link “anuluj subskrypcję” zawartym w treści maila.
20. Dla Lead Magnet, które pozwalającą Klientowi na wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej lub wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Klienta lub innych użytkowników takiego Lead Magnet, w przypadku odstąpienia od Umowy LM w związku z niezgodnością Lead Magnet z umową, Sprzedawca nie będzie wykorzystywać danych innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Klienta w trakcie korzystania z Lead Magnet, z wyjątkiem treści, które:
są użyteczne wyłącznie w związku treścią cyfrową stanowiącą ten Lead Magnet i które stanowiły przedmiot Umowy o dostarczenie Lead Magnet;
dotyczą wyłącznie aktywności Klienta w trakcie korzystania z Lead Magnet i które stanowiły przedmiot Umowy o dostarczenie Lead Magnet;
zostały połączone przez Sprzedawcę z innymi danymi i nie mogą zostać rozłączone bez nadmiernych trudności;
zostały wytworzone przez Klienta wspólnie z innymi osobami, które nadal mogą z nich korzystać.
21. Sprzedawca udostępnia Klientowi na jego żądanie i na swój koszt, w rozsądnym czasie oraz w powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego treści wytworzone lub dostarczone przez Klienta w trakcie korzystania z Lead Magnet, inne niż dane osobowe, z wyjątkiem treści, o których mowa w pkt a-c powyżej.
22. Klient może wypowiedzieć Umowę o dostarczenie Lead Magnet w każdym czasie bez zachowania okresu wypowiedzenia. W tym celu wystarczy złożyć oświadczenie Sprzedawcy (w jakiejkolwiek formie na dane kontaktowe Sprzedawcy) lub kliknąć w link anulujący subskrypcję znajdujący się w stopce każdego maila wysłanego w ramach Newslettera. Sprzedawca wypowiada Umowę o dostarczenie Lead Magnet bez zachowania okresu wypowiedzenia, jeśli Klient nie wykazuje żadnej aktywności związanej z Newsletterem, przez które rozumie się nieotwieranie maili wysyłanych przez Sprzedawcę przez czas dłuższy niż 6 miesięcy. W tym celu Sprzedawca przed złożeniem takiego wypowiedzenia wysyła Klientowi zapytanie o chęć kontynuowania Umowy o dostarczanie Lead Magnet. Brak odpowiedzi na takiego maila lub brak otwarcie takiego maila w terminie 3 dni od jego wysłania skutkuje wypowiedzeniem Umowy LM przez Sprzedawcę ze skutkiem natychmiastowym.
15. Postanowienia końcowe
- Umowy na Platformie zawierane są w języku polskim.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany lub aktualizacji niniejszego Regulaminu. Zmieniony Regulamin zostanie udostępniony na Platformie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia zamówienia przez Klienta.
3. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, Sprzedawca deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu.
4. O zmianach Regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Klienci będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub Zamówieniu adres e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 3 dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu lub zmian do niego.
5. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Klienta w zakładce regulamin u dołu strony. W trakcie realizacji Zamówienia oraz w całym okresie opieki posprzedażowej Klienta obowiązuje Regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu Zamówienia.
6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawa. Kwestie sporne, jeśli Klient wyrazi taką wolę, rozwiązuje się na drodze postępowania mediacyjnego lub sądu polubownego. W ostateczności sprawę rozstrzyga sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.
7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 01 września 2024 r.